Povećajte promet fokusiranjem na kupca.
Korištenjem IVIS-a možete se fokusirati na bitno u prodaji, dok će vam sistem pomoći da imate pregled svim potrebnim informacijama.
Proces prodaje je podijeljen u više faza, počevši s upitom kupca, preko ponude, narudžbe do isporuke i
eventualne reklamacije. Svakom narednom fazom potrebni podaci će se automatski prenijeti, a prethodna
faza će se ažurirati.
Bilo da se radi o prodaji vlastitih proizvoda, veleprodajnoj ili maloprodajnoj trgovini, kroz integralni sistem u
svakom trenutku možete dobiti informacije o cijelom procesu, od upita do isporuke kupcu na jednom
mjestu.
Određivanjem cjenovnika na različitim nivoima, akcija, rabata, limita druga svoju cjenovnu politiku možete
ugraditi u sistem i ubrzati kreiranje ponuda i primanja narudžbi.
Sistem se može konfigurirati u razne veleprodajne ili maloprodajne modele na jednoj ili više udaljenih
lokacija, obezbjeđujući automatsku razmjenu podataka među lokacijama bez obzira na brzinu i pouzdanost
Internet konekcije.
Kod većih trgovačkih preduzeća, može se uspostaviti automatsko punjenje zaliha po poslovnicama te
praćenje stanja svake od poslovnica u bilo kojem trenutku.
U proizvodnim konfiguracijama, sistem prati i automatski obavještava o spremnosti proizvoda za isporuku.
Uz pomoć IVIS-a, inventure Vam više neće biti problem obzirom da podržava više načina za inventuru: ručni
unos, importom tabela raznih formata, skeniranjem putem barkod čitača. To će Vam značajno skratiti
potrebno vrijeme za inventure i umanjiti mogućnost greške prilikom inventurisanja.